.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مديرعامل جمعيت هلال احمر مازندران خبرداد؛
4هزارعمليات امدادونجات در6ماهه اول امسال درمازندران
مديرعامل جمعيت هلال احمر استان مازندران گفت: امدادگران و نجاتگران اين جمعيت در 6ماهه نخست سال جاری با اجراي4 هزار و 62 عمليات امدادونجات خدمات مورد نياز را به 27 هزار و 875 نفراز مصدومان و متاثرين از حوادث مختلف ارائه نمودند.

 شمال نیوز: مديرعامل جمعيت هلال احمر استان مازندران گفت: امدادگران و نجاتگران اين جمعيت در 6ماهه نخست سال جاری با اجراي4 هزار و 62 عمليات امدادونجات خدمات مورد نياز را به 27 هزار و 875 نفراز مصدومان و متاثرين از حوادث مختلف ارائه نمودند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي جمعيت هلال احمر مازندران «مهدي ولي پور »گفت: از اين تعداد 1 هزار و 65 مورد مربوط به عمليات امداد و نجات جاده اي،  476 فقره مربوط به امداد و نجات شهري، 195 مورد مربوط به عمليات امدادو نجات ساحلي و دريايي ، 4 مورد مربوط به حوادث برف و كولاك، 32 فقره مربوط به سيل و آبگرفتگي،10 مورد مربوط به حوادث صنعتي و كارگاهي و 72 مورد مربوط عمليات امدادونجات كوهستان است.

ولي پور تصريح كرد: همچنين اجراي 17 فقره عمليات اطفاي حريق در اراضي جنگلي و مراتع،4 فقره عمليات امداد در رانش زمين، دوفقره عمليات مربوط به ريزش آوار، 2 مورد نيز مربوط به ارائه خدمات مناسبتي وهمچنين2182 مورد نيز ارائه خدمات لازم به مراجعين پايگاههاي امداد و نجات از ديگر خدمات جمعيت هلال احمراستان در6ماهه نخست سال جاری بوده است.

وي افزود: در يك مورد هم ازظرفيت بالگرد امدادي جمعيت هلال احمر براي اجراي عمليات امدادونجات استفاده گرديد.مديرعامل جمعيت هلال احمر مازندران خاطرنشان كرد؛انتقال یکهزار و 788 نفر از مصدومان به مراكز درماني،ارائه خدمات اسكان اضطراري به یکهزار و 268 نفر و ارائه خدمات درمان سرپايي و كمكهاي اوليه به 25 هزار و 407 نفر از جمله خدمات جمعيت هلال احمراستان در 6ماهه نخست سال گذشته بوده است.

وي گفت:در اين عمليات ها بيش از 19 هزار و 127 نفر روز امدادگر و نجاتگر در قالب 5 هزار و 534 تيم مجهز امدادي با بكارگيري 2 هزار و 322 دستگاه روز آمبولانس و خودروي امدادي مشاركت داشتند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.258 seconds.